mandag 18. januar 2016

Mål för 2016

I början av varje år brukar jag titta i mina album och det är verkligen en riktig skatt jag har i min bokhylla! Jag njuter av varje sida och minns varje tillfälle. Det jag saknar från förra året och ska fokusera på mer i år är min journaling. Jag måste få till berättartekniken och få det mer naturligt, inte massa klyschiga kommentarer! Jag måste också bli tillfreds med min handstil som jag inte är nöjd med. Den gör att jag drar mig för att skriva på korten, tyvärr. Jag kommer att fortsätta att ta mina vardagsbilder och inte bry mig så mycket om att alla inte blir så bra, fokusera på berättelsen och få med så mycket som möjligt. Kanske få in lite tema också.





Har ni några mål för ert Project Life under 2016?

Scraphälsningar från Sverige!
Anna

1 kommentar:

  1. Hej Anna! Vilka fina sidor du har gjort! Måsta bara fråga vad det är för plastfickor du använder? Formatet ser lite mindre ut än 12x12 och väldigt behändigt men jag har aldrig sett det i affärerna tror jag.

    SvarSlett