torsdag 26. mai 2016

Fra den eldste til den yngste, kort og godt!

Hei Graciela her!
Denne gangen er det min tur til å vise dere den flotte pakke jeg har fått fra Kort og Godt.


 Da jeg åpnet pakken ble veldig glad, flotte stempler, herlige ark og nydelige bokmerker. 
Men da jeg skulle sette meg ned for å lage noe, ble jeg litt "uff - går det an å bruke disse ark til mine bilder?" , hvordan skal jeg bruke denne stempel plate til PL? det går ikke" og så videre. Av og til går jeg inn i en liten boble der jeg bare tenker at det bare går an å bruke PL ting til PL og "vanlige" stempler til kort.

Men vet dere hva? det stemmer ikke, det er herlig å kunne ha en stempel plate som jeg både kan bruke til PL, lage kort, eller enda mye mer! Det er jo vel det det handler om... å være kreative :)

De arkene fra kort og godt, er de ikke bare veldig fine men de er også dobbeltsidige, så jeg hadde utrolig mange muligheter her.

Denne gangen skal jeg vise dere " Fra den eldste til den yngste, kort og godt!" , det er fra klasse bilde fra eldste jenta mi, 7. klasse, de eldste på skolen, og om ikke lenge blir hun i klassen med de  yngste på ungdomskole.
Årene går fort, tenkt at denne er den siste klasse bilde fra barneskole. Jeg har som alltid holdt meg til CAS (clean and simple) stil. Det er første gang jeg har brukt denne PL lomme med mange 2x2 inch lommer, og jeg likte den veldig godt. Alltid litt vondt å dele bilder, men hun ble faktisk veldig fornøyd, og mammaen også så klart, så det går bra.

Har brukt 2 av arkene til å lage kortene og stemplene til å lage små "skilt", noen av kortene er pyntet med disse søte bokmerkene, og føler at det var prikken over i`en. Denne siden ble veldig enkel, men jeg må ærlig si at jeg ble veldig fornøyd








Stempel plate finner du  HER 

Håper du ble litt inspirert av siden min og at du får lyst til å prøve å bruke kort stempler til å lage dine egne PL kort.

Legg gjerne en kommentar eller spørsmål når du først er her, setter stor pris på det.

DT Graciela 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar