torsdag 26. januar 2017

Klokka 15!!

Har dere fått med dere arrangementet Elisabeth laget hos Project life i Norge, tidligere i januar?

Vi tar ett bilde daglig,  på samme tidspunkt hver dag.
Ja altså, du velger det tidspunktet du selv vil, og jeg har som du kanskje forstår valgt kl 15....

Du finner arrangementet her.

Jeg digger konseptet, og har gjort klart både album og sider for flere uker framover...

Mine sider blir enkle,
Jeg har printet ut alle ukedagene pluss uke på hvite ark. Jeg har valgt å bruke minc'en og ha foil på alle dagene...
Hvis du vil bruke mine ukedager, så finner du de her.



For hver dag skriver jeg dato, og hva jeg gjorde da jeg tok bildet, på uke-kortet skriver jeg ukenummer og noen av hoved-punktene av det vi gjorde den uka.


Spennende?
Jeg synes det er veldig gøy, for man gjør mye rart i løpet av ett år... Man må bare velge ett klokkeslett der vi ikke gjør det samme hver dag...

Linda

1 kommentar: