søndag 1. januar 2017

Januar 17


Er dere klare for en ny utfordring?

Vi har ett lekkert bilde til inspirasjon til dere, dere velger selv hva dere vil bruke, fargene, teksten, stemningen. Alt er opp til dere selv. 

Utfordringen varer til 22.januar kl 23.55.



Vår flotte hovedsponsor HOBBYKUNST-Norge stiller med premie:





Teamet har masse flott inspirasjon til dere:

DT-Gunilla
Jag blev inspirerad av kylan, snön och färgerna.





DT-Marit
Jag blev inspirerad av de turkos och vita färgerna och texten "Dont dream your life, live your dream.



Inte helt lätt att se på fotot men här har jag embossat texten "Live the life you have dreamed".



DT- Bente-Heidi
Jeg ble inspirert av fargene og den kalde stemningen, og kom til å minnes forrige vinters store aktivitet her i huset hos ungdommen- kortspill, Magic: the Gathering.


DT-Monica

Eg er inspirert av teksten og den sterke sola :-)

Linda:

Jeg brukte ordtaket...Ikke som inspirasjon men en del av siden min.
Jeg har laget forsiden til 2017 albumen min.
Link til prosess-video her.


DT-Emelie
Jag har inspirerats av snön och färgerna.

DT-Elisabeth
Jeg ble inspirert av vinteren.



Vi gleder oss til å se hva dere har lager.

Vi har mottatt ett bidrag på mail fra Berith fra Sverige.


inspirerad av färgen och krispigheten i fotot. 
Titelkortet för v.3 inspirerades jag av röken och valde Heidi Swapps rökfärgade plastbokstäver.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar