mandag 29. mai 2017

Bytteuker. Fra Elisabeth til Linda


Vi i teamet har sendt kit til hverandre, alle setter sammen ett kit med vårt eget vellfylte lager av scrappestæsj, ett kit som representerer oss, og sender til en annen på lista... 

Dette har vi gjort før også, du finner alt på Etikketten: Byttekit.
Her er årets kit:



Som sagt dette kitet fikk jeg av Elisabeth, (tusen takk fina) og jeg har virkelig kost meg, kjempegøy kit. Da jeg satt meg ned for å finne bilder som skulle brukes, så fant jeg jo de perfekte bildene med en gang, ikke så rart siden bildene ble tatt for en drøy uke siden... 

Det ble 4 sider av dette kitet.


Den første siden min,  jeg har kun brukt ting fra kitet, og pyntet er klipt ut av kort. Lommen er en 12x12 lomme som jeg har fuset sammen, da jeg fant ut at jeg ikke har en lomme med stående 4x6 kort.

 Welcome spring er er punchet ut fra ett av kortene, og så klipt i to så jeg kunne bruke den på to kort.
Jeg liker effekten av pynt som går over flere kort..

Her har jeg satt sammen mange kort, og klipt og punchet ut for å få det satt sammen til en litt småsarkastisk tekst.
Eldstegutten synes turen var helt håpløs og gørrkjedelig... 
Og lykken var stor da han fikk en telefon av en kompis med spørsmål om å komme på besøk....

 Side to. Så gøy når ting liksom faller på plass, på "tittelkortet" så var det tekst i forskjellige blåfarger, og da jeg skulle stemple på Wonderful, så oppdaget jeg at stempelputa min i ombre-blå fra Hero arts var perfekt og samme farger som teksten på kortet.

 Igjen har jeg pynt over i flere kort, på kortet står det perfect fra før, så jeg stemplet på moments like this are.  Og brukte en puffy sticker jeg fikk i kitet med dont forget, som jeg klipte i to...
På denne siden brukte jeg litt grønn tråd, men ellers er alt fra kitet, ja foruten stemplene da..

 Side 3.
Her har jeg brukt noen bokstav-klistremerker fra mitt eget stæsj.
Bildene er av minsten som fikk for seg at han skulle kaste alle steinene han fant uti elva... Skulle tro han hadde planer om å tette hele elva slik han drev på...


Dette kortet: Cray cray, jeg må innrømme at jeg forsto ikke hva det kortet skulle brukes til. 
Hva er cray liksom?
Og jeg gidda ikke google det opp, så jeg satte på z, slik at det ble crazy crazy.
Så etter jeg hadde laget sidene ferdig så bestemte jeg meg for å google opp cray cray, for å se hva det betyr, og joda... 
Hentet fra www.urbandictionary.com
Steming from the term "Crazy", when Referring to someone as "Cray Cray", signifies their craziness to a whole other level. The ultimate second power of crazy.

Jepp, slik kan det gå, men jeg fikk pyntet kortet med noen Z'er da, selv om de eeegentlig ikke trengtes.. hihi.




Siste side, inni skogen, under ett kult tre med greiner som vokste på kryss og tvers, fant Mona masse skjell. 
På slutten av turen kom også regnet så vi var klissvåte, så minstemann synes ikke det gjorde en ting at han stilte seg under en takrenne å få enda mere vann på seg..

Han kunne liksom ikke bli våtere enn han allerede var...



På bildet av treet så laget jeg ett godt gammeldags SMS-hjerte. hihi.. < 3 


Da var turen over, så da takker jeg for denne gang, og husk å kom tilbake i morgen da får du se hva Elisabeth laget med kitet hun fikk.

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar