torsdag 18. mai 2017

Hipp hurra!

Vel overstått 17.mai feiring!


I dag vil eg vise ei lita sida fra gårsdagens feiring, så her snakker vi ei skikkelig fersk side :-)
For vår del så hadde vi en stolt 2.klassing som fikk være fanebærer for klassen sin, det var stor stas for poden og ikkje minst for mora også ;-)


Eg har valgt å bruke mønsterarket PD 15038 fra Papirdesign, der er det mange PL-kort som omhandler 17.mai.




Flaggene som er på bilde av den stolte fanebærer er lagt over for å ikkje kunne identifisere klassekamerater.

Det eneste eg har brukt utenom arket/PL-kortene er Hipp hurra dies fra Papirdesign. Teksten på den er Hipp hurra med en ballong, den har eg klipte opp slik at eg fikk Hipp hipp hurra og i nasjonalfargene våres :-)



Enkel side fra meg i dag, men håper dere får inspirasjon til å lage ei side eller to fra gårsdagens feiring. Det trengs ikkje så mye stæsj for det :-)

Klem fra DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar