søndag 19. august 2018

presentasjon

I dag ønsker vi velkommen til vårt nyeste medlem her i Project life i Norge. 

Ta godt imot Bodil Sevatdal.



Hei, mitt navn er Bodil Sevatdal og jeg skal nå være med i designteamet her i Project life i Norge.  Jeg er født i 1964, er gift med Jan og vi har 3 barn og 4 barnebarn.
Jeg bor et lite sted som heter Os i Østerdalen, men er oppvokst på Røros.
Jeg startet med scrapping høsten 2007. 
Project life begynte jeg med i 2014. 
PL bruker jeg som tillegg til vanlige LOer og i egne temaalbum. 
Det er nå 3. året jeg scrapper dagbok i PL-form.
Håper jeg kan bidra med litt inspirasjon med mine PL-sider som kan være av en litt annen type enn de trasisjonelle sidene.

Her har jeg lagt til et lite utvalg av mine PL-sider.







Vi ønsker Bodil varmt velkommen, 
og gleder oss til å se hva hun lager 😊


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar