mandag 6. august 2018

Vinter og vår

Hei. I dag er det min tur DT-Elisabeth til å inspirere med noen pl- sider. Jeg har laget en vinter og en vår side, selv om sol og sommer er årstiden nå.

Vinterside er av mitt lille gull som nå er blitt 7. Her var han bare noen måneder gammel og jeg elsker disse bildene.


Siden er laget med kort fra Bekcy Higgens sin Winther serie. Elsker de kortene. 
Pyntet med litt bling, noen chipboard og tekst stickerser



Neste side er fra ett scrappetreff for noen år siden. 
Alltid kjekt på treff og gode minner å ha i albumene sin.



På denne siden har jeg brukt hvite kort til bakgrunnen, og litt pyntede kort til tekst.
Lagt også ett eget kort, der jeg klipte i stykker noen andre pl-kort og satt det sammen sånn som jeg ville ha det.
Pyntet med litt dotter.


Det var min inspirasjon for denne gang.
Klem Dt-Elisabeth 

Fortsatt god sommer 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar