onsdag 27. februar 2019

Rørosmartnan

Nå er jeg her igjen med noen sider jeg har scrappet. For meg er det tradisjon å dra til Røros på matnan hvert år for jeg er oppvokst på Røros og har alltid syntes det er så koselig der. Jeg liker best å se i de bodene og bakgårdene som selger gamle ting. Denne gangen bestemte jeg meg for å ta en del bilder av turen.

Til disse sidene har jeg brukt  PL-kort fra Becky Higgins : wander edition, litt kartong i farger som passet til kortene, små tekster og buttons fra Papirdesign, Quickutz alfabetdies, vimpeldies fra Creative Expressions, en sirkelpunch, kantpunch og svarte bling.


På denne siden har jeg festet inngangsbillettene fra Martnashallen også






Det ble litt flere bilder enn jeg hadde planlagt men så har jeg fått med litt av det meste fra denne dagsturen. Håper dette ga litt inspirasjon til dere også.
Hilsen DT Bodil


1 kommentar: