onsdag 4. september 2019

ABC sider

Hej igen,
Denne gang har jeg forsat i mit 6x8 album, med temaet mig og mit. Jeg har tidligere vist sider fra mit alfabet-tema om ting jeg kan li'. Jeg er nu kommet til G og H. Hvilket der kom disse sider ud af.
G - for Gyser. Jeg er vild med Stephen King -både i tekst og billeder. Så det var oplagt at have det her. Og H - for hobby, hvilket selvfølgelig er min ene store hobby - scrapbooking, inkl. Derfor et billede af nogle mine ting. 

På siden har jeg brugt papirer fra Kort og Godt, den blå dråbeformet bling på Gyser-billedet og de sorte halv perler er også fra Kort og godt. Derudover har jeg brugt Washi tape og guld Thickers. Har lavet siderne i en enkel, simpel stil, da albummet ikke er så stort og jeg forsøger at skabe lidt ro for øjet.

Tak for kigget.
DT-Malene

2 kommentarer:

  1. hihi....så artig!! Kult med boken om meg og mitt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! det er SÅ sjovt! Det var en anden på teamet der inspirerede mig til ABC. Hvilket jo passer perfekt til at kunne omhandle noget om mig selv! og tak.

      Slett