fredag 13. september 2019

Inspiration för tävling

Hej alla!
Här kommer lite inspiration för vår pågående utmaning, att dokumentera ett sommarminne. Jag, DT-Emma, valde att scrappa om en medeltidsmarknad som vi är på varje sommar, med fokus på min yngsta dotter. Allt material utom bokstäver och siffror kommer från Kort og Godt.


För att få det enhetligt har jag ritat en ram med svart penna runt både foton och kort. Det är populärt att fylla fickor med paljetter och annat smått och sedan försluta fickan, men jag valde att limma fast varenda paljett (pilligt!) stället på det nedre kortet, så att det ger samma utseende som om de vore lösa, fast utan att jag behövde försegla fickan.

Nu väntar vi i Designteamet med iver på att ni ska visa hur ni tolkar vår utmaning! Länken till utmaningsinlägget: http://projectlifeinorge.blogspot.com/2019/09/utfordring-tavling-sommerminner.html

Glöm inte heller att vi söker nya medlemmar till vårt team! Vill just du bli en del av vårt härliga gäng så tveka inte, skicka en ansökan! http://projectlifeinorge.blogspot.com/2019/09/dt-call-2019.html

~Emma

1 kommentar:

  1. Kjempeflott PL! Nydelige bilder og flotte kort du har laget :)

    SvarSlett