onsdag 21. august 2019

Ut på tur!

DT-Monica her i dag, hverdagen er starta for dei fleste av oss. No er det bare å gjøre seg klar for høsten som kommer. Det blir nok mange flotte motiver og historier og deler fremover også :-)

I tillegg til denne herlige hobby'en innen papir, så har eg virkelig fått sansen for å gå turer i fjell og mark. Eg har erkjent at eg er nok en "hendelsesbasert" PL-er, hver side hos meg omhandler stort sett alltid den samme hendelsen/opplevelsen. Det viser ikkje alltid min hverdag, men eg har ett mål og ønske om at en dag skal eg dokumentere ett heilt år...

Pl-sida i dag har også bildene i fokus, tenker at bildene forteller stort sett hele historien men litt tekst må være med.









Pynten som er brukt er puffy stickers fra Studio Light i tillegg så har eg klipt ut snakkeboble fra ett PL-kort og limt på.

Det var alt for i dag! Som eg skrev i forrige innlegg, håper dere ser at det ikkje trengs all verden av utstyr for å lage PL-sider :-)


                                            

                                                            DT-Monica

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott side! :) Det er så koselig med masse naturbilder og om høsten blir det jo ekstra fargerikt og flott :)

    SvarSlett
  2. Dejlig side. Pynten passer ferfekt til.

    SvarSlett