onsdag 28. august 2019

Sommer i Roma

Idag er det eg DT-Annelen som skal vise ei sommerside. Sommeren 2016 rømte vi landet, det plaska ned her på Vestlandet og vi reiste til Italia og vakre Roma. Eg storkosa meg med sol og varme, så dette blei jo heilt perfekt for meg :) Sambuar var ikkje heilt enig med at det var så flott med den varmen...  No har eg fått laga nokre albumsider fra den turen, så kanskje eg snart blir ferdig å dokumenter den ferien med bilder snart.


Her var vi og kikka på Colosseum, måtte jo få med oss dette byggverket når vi var i Roma. Eg er veldig glad vi kjøpte billetter uten å måtte stå i kø...



Det var veldig masse folk som skulle det samme som oss...  Og sidan det var så varmt, var det ganske deilig og nesten berre gå rett inn :)

Eg er usikker kor pynten og pl-korta er ifra, dei låg lause i ei eske.. Men synst dei passa perfekt til ei sommerside.

Det var det eg hadde for idag, ha ein fin og kreativ dag

DT-Annelen




1 kommentar:

  1. Kjempeflott side og herlige bilder :) Vekker gode minner :)

    SvarSlett