torsdag 9. april 2015

en liten oppdatering :)

Her kommer ei lita oppdatering på mitt prosjekt 2015 :) Prøver å holde meg nogen lunde ajour, men det krever litt tid å organisere bildene, ergo er jeg snaaart halvveis ;) 


I god CHA-ånd har jeg hamstra noen nye kits i herlig duse farger, og fått testa ut de nye lekre foilkartongene til Bazzill som du får kjøpt på her på Scrapomania. Genialt å bare sveive ut med diesene og vips så har man de lekreste foliedekorene, og de fins i maaaange lekre farger :D
 de herlige duse kortene kommer fra det nye Becky Higgins corekitet "Inspire"



 seeee alle de flotte fargene, den blå jeg har brukt på disse sidene er en anna blånyanse enn den på bildet her, kan lage mye lekkert med disse! :D

1 kommentar:

  1. Superhärliga foton, fint samlade på snygga sidor! Effektfullt med de blanka bokstäverna! Flott!

    SvarSlett