mandag 27. april 2015

Værdens søteste hushjølp

Da var det min tur til å komme med litt inspirasjon til dere!

Jeg har massevis av scrappeutstyr og stæsj, men noen ganger finner jeg uansett ikke akkurat det jeg trenger eller har lyst til å bruke. Å ikke kan jeg bare shoppe nytt hele tiden heller .... det er lite scrappeutstyr å kjøpe her jeg bor og ikke har jeg økonomi til å shoppe nytt hele tiden heller. Så da er det bare å bruke det man har, eller lage det man trenger selv :)

Jeg hadde ingen kort som matcha lillegutt sin pysj. Så på denne siden har jeg klippet ut kort fra mønsterpapir-rester jeg hadde liggende, samt hvit kartong. For å få litt liv i den hvite kartongen har jeg spruta på litt maling. Tittelen har jeg skrevet på med helt vanlig svart tusj. Knappen og den blå lappen var noe som hang på lappen på et klesplagg jeg kjøpte for litt siden. Og ellers så har jeg brukt diverse småstæsj som jeg hadde liggende :) Så da ble det match med pysjen til lillegutt tilslutt likevel :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar