fredag 14. august 2015

#iiik:

Sommertid: familietid

Sommertid betyr for oss familietid. Bosatt i Hokksund, men med hele min slekt fra Kristiansand og nedover.
Det er deilig å få utsatt ungene for strand og saltvann, selv om badetemperaturen er helt sånn:
**
#iiiiiik!!
***************************************
IMG_4211

Grid-kortene er jeg helt avhengig av, og de er stort sett standard på mine sider. Der får jeg putta inn tekst på
en rein og enkel måte. Det passer stilen min!  Jeg kjører igjen kontraster med grå, duse pasteller og knæsj rosa.
Funker hver gang.

************************************************’

IMG_4213
IMG_4214

*****************************************
Med skråblikk:
IMG_4212


Jeg håper du har helgetid til litt scrapping<3
ElisabethB

1 kommentar:

  1. Siden gjør seg utrolig godt med svart/hvitt foto, samtidig veldig stilig med elementer som drar inn litt farge. Lekker side <3

    SvarSlett