torsdag 27. august 2015

Smøre brødskiva sjøl:-)

Hei. I dag er det min tur å gi dere litt inspirasjon her hos project life Norge. Min lille gutt begynner å bli stor og skal mer og mer klare seg selv. Det er en sjarmerende alder:-) Her skal han smøre leverpostei på brødskiva, noe som ble en fin serie for meg å scrappe pl av:-)



Jeg har brukt forskjellige medium som mica powder, 3d gloss gel, fløyel, og spray.


Tannhjula er dekket med fløyel, som er festet med 3D gloss gel.












Sånn ser sidene ut samlet.


PL-korta er fra serien til Becky Higggins Cinamon. Jeg elsker denne serien som går i brunt og gråtoner. Har også brukt litt piler og stickers. Tannhjula som er dekket med fløyel er i tre.

Håper jeg har gitt deg litt inspirasjon til å finne frem igjen scrappesakene etter sommeren. Det kan av og til være tungt å begynne på igjen:-) Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar