mandag 8. august 2016

dobbeltoppslag

Heisann alle sammen :) Sommeren nærmer seg slutten, og om det er aldri så deilig med sommer og sol, så må innrømme at jeg ser litt fram til lange høstkvelder som innbyr til mer scrappekos :) 

I dag viser jeg resten av oppslaget mitt for mitt inspirasjonsbidrag for august-utfordringa. Oppslaget er litt todelt; med ett fargerikt oppslag på ene siden og dusere og nedtona på andre siden.

På disse sidene har jeg brukt kort fra flere kits pluss mønsterark, og som vanlig er pynten minimal..




toget er kutta ut med dies fra ProvoCraft

Andre del av oppslaget er en kombinasjon av PL og tradisjonell LO. Det er ikke så ofte jeg scrapper tradisjonelt lenger, men i blant så dukker det opp bilder som bare forjenter ei side helt for seg sjøl, slik som dette fantastiske høstbildet..

Tekstkortet er hjemmelaget med sjablong og stempler



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar