torsdag 4. august 2016

Scrapomania kit

Hei!
Det er meg Graciela  her.
Jeg er så utrolig heldig at jeg har igjen i år fått sjanse til å leke med Scrapomania sin kit for juli, denne kommer ut her i bloggen dessverre litt seint, litt pga av posten/ferie og sånn.
Men nå er det her og det er bare til å glede seg til!

Kitet var veldig kjekke å jobbe med, den har både washi tape, alfabet stickers, perler, knapper, bånd, fjær, tre pynt, kort både store og små, blomster, kakeservietter, metall pynt og litt til. Fargene er bare nydelig, en blanding av romantiske lyse lilla, brune og hvite. Men som passer til utrolig mye. Både hvis du har en romantisk stil, som enkel som meg. Her kan dere se et bilde.


Har valgt å bruke noen svart hvitt bilder fordi jeg syns at dette kitet passet perfekt til det. 
Først ute har jeg et stor bilde av minste jenta våres, vi skulle noe så enkelt som å ta bussen (hennes høydepunkt denne sommer tror jeg hehe), hun står der så søt at jeg måtte bare ta et bilde. Har valgt å dele bildet og ha to kort ellers. Meningen da jeg begynte var å ha tekst, men klarte ikke å bestemme meg så akkurat nå er den uten tekst, så vi får se hva det blir med tiden. Teksten har jeg klippet fra et av kortene siden kortet var vannrett og jeg trengte den loddrett. Hjertene er en del av tre pynt som var i pakken som jeg har malt med svart stempel pute.






Og så kommer et bilde av mannen, dette bilde ble tatt på hytta nå i sommer, en av de få dagene vi hadde sol. Nå at jeg ser på bildet lurer på hvis han bare stakk av fra oss :) vi har fire jenter og som eneste mann blant 5 jenter (3 av dem tenåringer) er sikkert ikke så lett å få tid for seg selv :) 
Uansett, tror jeg at han koste seg her, og som jentene sa "ice tea baby" (reklamen på tven hehe). 
Har klippet tekste fra et av kortene som jeg syns var litt for feminin for denne side av han. Knappene var hvite men har malt dem med brunt stempel pute for at de ikke skulle skille seg så mye ut. Lykkeli er navnet på hytta våres og for å lage den har jeg faktisk bruk dies på selve kortet og limt en del av vannet fra selve bildet for å hente litt blå fra selve bildet. Beklager at det syns veldig dårlig på bildet. 






Igjen kommer et bilde av minste jenta, og igjen i svart og hvitt. Dette bildet slitet jeg litt med å dele, så det ble laget i ei av de store lommene fra Pl pakken.
Har brukt den nydelige blonde blomsten, men har delt den i to i midten av blomsten. Og ellers har jeg brukt 3 av de hvite dottene. Følte at jeg ikke kunne ha mer.





Til sist men ikke minst har jeg et bilde av meg selv, ved inngangen av hobbyrommet mitt. Dere som kjenner meg vet at jeg ikke er så glad i å ta bilde av meg selv, så ja....det er et bilde av  mine føtter igjen hehe :) 
Jeg har fått en dørmatte av eldste jenta min da jeg fikk hobbyrommet mitt for et par år siden. Den er jeg blitt veldig glad i, så jeg syns den fortjener en plass i albumet. 
Og ja, jeg har klippet tekstene fra to forskjellige kortet, jeg er ikke så glad til å blande fonter, men her følte at det var neste nødvendig, siden den ene teksten sier at annerledes er vakkert. 
Har brukt mange av tre pynt som var i kitet  og syns de er jo bare helt perfekte her. Bilde er 20x30 som jeg delte i 4. Rundt begge kortene har jeg tegnet en hvite ramme rundt sånn som det er på dørmatten. Hvite tusjen min ville ikke samarbeide, så den ble ikke så "elegant" dessverre. ( er det noen som har noen tips om en virkelig god hvit tusj, hører mer enn gjerne fra dere takk! ) 






Vel det var alt fra meg for denne gangen. Håper at du ble inspirert og at du fikk lyst til å bestille en av kitene fra Scrapomania, de passer virkelig alle stiler og du får veldig mye for pengene. Ikke minst kan du mye av pynt også bruke til å lage kort hvis ikke faller i smak til Project life, så det er bare en win win situasjon. Det er også kjekt at en kan velge selv hvis en bare vil ha en måned, 3, 6 eller 12.

Husk også at vi har en utfordring gåendes akkurat nå, du finner den HER.

Sees Graciela :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar