torsdag 6. oktober 2016

När du har ont om tid

Jag gissar att jag inte är ensam om att inte vara i fas med mitt PL:ande. Ibland känns det som att det går så sakta framåt och jag nästan blir stressad av att jag inte kommer någon vart.
Jag tänkte idag visa en sida jag gjorde när jag inte hade så mycket tid. Tid fanns väl egentligen, men jag kände att jag ville komma framåt.
Så här är exempel på en sida som jag skapade väldigt fort.


Jag lät fotografierna vara i centrum och gjorde endast 2 PL-kort. Och dessa gjorde jag på enklaste tänkbara sätt.
Som bas använde jag mig av vita albumblad jag köpt billigt i storpack. Jag skar till 2 st fyrkanter 10*10 cm. Jag färgade in kanterna med distressdynor i passande färg för att få dem att smälta in bättre.
Gjorde min journaling med min Silhouette Cameo och dekorerade sidan lite enkelt med enamal dots, die-cuts och klistermärken.
Trots att sidan gick fort att göra så blev jag väldigt nöjd med den.  Visst, den är inte så detaljrik, men ibland så känns det skönt att bara få komma vidare och inte överarbeta varje albumblad.
Hoppas att jag med denna sida kan inspirera hur du lite snabbt kan komma vidare och komma i fas med ditt PL:ande.

Scarphälsningar från Sverige!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar