mandag 28. november 2016

Fargerik side - hvertfall litt...

I dag vil eg vise dere for meg ei fargerik side, det er hvertfall den med mest farge på som eg har laga ;-)

Fristelsen var stor for bare å lage kvite kort, pynte med noen maritime diecut. Men denne gangen ville eg prøve å gå utenfor komfortsona og prøve med litt farger.

Kortene er i utgangspunktet kvite, men har valgt å ta washitape i topp og bunn på dei største kortene. Eg prøvde å finne tape i farger som eg kunne "plukke" opp igjen i bildene.



Når eg pynter ei side, så prøver eg å finne noen ord som eg føler passer til stemninga på bilde eller at fargen på pynten tas opp igjen i bildene.


Dette bilde liker eg veldig godt, teksten here & now, forteller oss om akkurat å være i øyeblikket. Det gir en ufattelig ro å se utover blikkstille sjø, selv om eg er en skikkelig landkrabbe.






På disse to kortene har eg brukt to stempler fra Studio Light, livbøya er fargelagt med Promarker.


Då gjenstår det å ønske dere alle ei toppers uke, det er snart desember :-)

Klem DT Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar