torsdag 31. august 2017

Høyt oppi skyene.

Hei. I dag har jeg laget en PL-side fra min sønns første flytur. Jeg elsker å ta bilde av skyene når jeg flyr, det er så vakkert med alle formene. Men selv hater jeg å fly, eller liker det veldig lite i hvert fall. Da er det greit å ha med seg en liten (6 åring) som tar bort fokuset til mor og hennes redsel. Min beste flytur så langt :-)

Men over til min side. Denne gangen utfordret jeg meg selv og brukte en del chipboard til pyntingen. Dette er noe jeg har mye av, men bruker veldig sjeldent. Og må si meg fornøyd med resultatet til slutt.


Tittelkortet brukte jeg også litt stickerser på for å skape den perfekte teksten.


Teksten valgte jeg denne gangen og skrive på ene bildet. 
Syns det ble en vakker vri.

Jeg slår samtidig ett slag for vår håndskrift. 
Jeg har ikke noen fin håndskrift, men den er min og det er en del av meg. 
Det er ett minne til mine barn. 

Så jeg vil oppfordre alle til å bruke håndskrift når dere scrapper deres neste pl-side :-)
Det blir ett vakkert minne.


Det var min skyhøye inspirasjon for i dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar