torsdag 24. august 2017

It's a great day!

Torsdag og snart helg... I morgen er den beste dagen i heile uka, fredager er bare heilt topp! Då har en fri noen dager som en kan bruke samme med familie og venner.

Sida eg vil vise dere i dag er fra en tur meg og eldstemann hadde sammen med venner. Kitet eg har brukt kommer fra Becky Higgins og heter Clear. I kitet er det bare overlays og rammer med overlays. En stund siden eg kjøpte det, har blitt liggende i påvente av dei rette bildene. Endelig får eg vel sei, så dukka dei opp!


Her har eg brukt overlays på dei 3 bildene på tvers nedover sida, følte det blei mest "flyt" på sida med å ha overlays på dei. Ellers så har eg brukt "dotter" som var med i kitet, fargen på pynt er tatt opp i fra detaljer på bildene.



 

Eg likte veldig godt bildene av steinene/sjø og steinformasjonen, der gjorde eg pynten enkel og grei. Washitape fra Tim Holtz som er klipt opp i fine ord som passer til bildene.


Det var inspirasjonen fra meg i dag,

Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar