onsdag 9. januar 2019

Endelig Hemsedal

I dag er det meg DT-Monica som har bloggen!

Denne gangen vil eg vise noe som eg ikkje har laga før, nemlig 1 side med en ekstra "flapp" slik at den blir 1 1/2 side. Eg er begynt med feriebildene fra i fjor, der er jo det masse bilder så tenkte det ville være ypperlig med ekstra plass.


 
Denne gangen har eg brukt kort fra Becky Higgins, blandet to ulike kit som hadde tema reise.
Bilde av den rosa traktorene passa ypperlig med teksten på dette kortet. Pynta med stickers fra Papirdesign.


Digger når det er pynta med slike ting som denne kjerra, så den måtte bare bli foreviga. Den har nok gjort jobben sin mange ganger i forhold til teksten på kortet med On the road :-)

Bilde med lillegull som klatra i edderkoppnettet, pynta med "puffa" hjertestickers og to gule hjerter. Hjertene tar opp fargene som er fremheva på sida, rosa, grønn og litt gult.
 
 
 
DT-Monica
 
 
 

1 kommentar: