søndag 17. mars 2024

Komma ikapp - Mars 2022

 Hej DT-Gunilla här!

Jag fortsätter jobba vidare i det album där jag bara satt in foton, PL-kort och minneslappar och valde förra söndagseftermiddagen att fortsätta en marsvecka från 2022.

Så här såg albumsidan ut från denna vecka när jag startade:


Så jag gick till min iphone-kameras bilder från vecka 9 år 2022 samt kollade i min planner, där jag gjort en del noteringar. Sen gick jag på känsla och började stämpla ord som fick representera denna vecka (learn, work, eating, build och hard). 

Stämplarna är från Ali Edwards tema-stämpelset och jag lade till några mer förklarande små-ord. Ett orangerött hjärta fick vara dekoration.


Sen stämplade jag en semla på en lös pappersbit som jag klippte ut och färglade, samt satte på en upphöjd kudde.

Och så här blev slutresultatet där jag lagt till lite washitejp, för att de såg lite tomt ut nere till höger. Jag har fått med ett urklipp från DN om kriget som hållit på en vecka, jag tar gärna med viktiga nyheter i mina uppslag.


Tack för titten och ha en skön söndag och vecka som kommer!   //DT-Gunilla

Följ oss gärna på @projectlifeinorden och följ gärna mig på @gunilla_pysslar.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar