søndag 31. mars 2024

Storyline och Sandhammaren

Hej,

Idag är det jag, DT-Pernilla, som vill inspirera med dagens inlägg. I ett tidigare inlägg berättade jag att jag skulle börja med Storyline och idag kommer lite smakprov på vad jag startat med. Vill du läsa mer om vad Storyline är så kan du läsa mitt tidigare inlägg här. Även DT-Helena har skrivit om och visat Storyline som hon gör.

Mitt uppslag i min Storylinebok idag är foton från Sandhammaren i Skåne, en lång strand med kritvit sand, helt ljuvlig.


Jag valde att sätta ett mönsterpapper (från paperpad från Heidi Swapp) på hela vänstra sidan som löper även lite på nästa sida. Dekorationer blev från andra mönsterpapper, diecuts och clearstamps. 





   


  




Nästa sida med dekorerade jag med stickers och stämplade snäckor.
Texten är från ett mönsterark.


Det känns som att jag kommer att gilla formatet med Storyline, lite mer frihet än vad PL-fickorna ger. Så det blir ett bra komplement och trevligt att kunna variera.😊

Det var allt för idag,
Ha en fin dag, 
DT-Pernilla

Missa inte vårt instakonto @projectlifeinorden
Du hittar mitt egna pysselkonto på @pillanspyssel på instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar