torsdag 24. juli 2014

Bursdagsfeiring i syden er ikke å forakte!

Heisann og jorunn her, i dag var det min tur i bloggen, og i dag er det et rent inspirasjons innlegg. Jeg vil vise dere en av mine favorittkort og det er Misc Me My Lill`monsters, elsker fargene de er så klare og vakre om de er litt sterke.

Dette er fra da vi var i Bulgaria, og mini monsteret mitt hadde bursdag mens vi var der. Ha var litt i tvil om det ville være greit, men etter bursdagsfeiringen har han bestem at vi skal gjøre det til neste år å.. hehe

Her kommer første del, man kan tydelig se hvor stolt og overrasket han er over kaka, ikke minst fyrverkeriet som står i midten, Alex er ikke vanskelig å glede ♥
Alle som jobbet på favoritt resturangen vår, stod rundt og sang og klappet for Alex, jeg må jo innrømme at jeg ble veldig rørt, til å med gjestene sang.

De små tre/finner er fra kittet til Studio Callico, de passet rett inn her til bursdagsfeiringen.

Jeg har brukt forskjellige lomme str, og det er rett og slett fordi jeg synes det blir litt stiligere med variasjon i albumet.

Mange bilder, jeg er blitt litt grim etter at jeg startet med PL, men jeg skjønner på andre fra teamet mitt at jeg ennå er en amatør, hehe. Det var en utrolig artig dag, endelig sol etter mye regnså han fikk alle favorittene sine på bursdagen.

Den øverste plastikklommen er design F
den midterste er design H
den nederste er design G
Pynten jeg har brukt  er mye av kittene til Studio Calico, og jeg som elsker dotter i alle fasonger fikk tak i ganske billig hos Blitzy og det var fra WeR memory Keepers.

Det er sommer og sol og veldig varmt over hele landet og jeg merker at det ikke blir prioritert å scrappe så mye, men jeg vil bare minne på at vi har to konkurranser gående den ene med Gjestedesigneren vår Randi
HER og hovedutfordringa vår HER

Ha en strålende sommer dag ♥

Klemm jorunn

4 kommentarer:

  1. Sååååå gøye og fargerike sider du har laget. Ikke bare fikk Alex en uforglemmelig flott bursdag, men mammaen hans har jammen foreviget denne dagen på en kjempe flott måte. Liker de herlige og friske fargene, "layoten" på kortene, pynten og de forskjellige lommene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Randi, elsker denne serien, den er så herlig i farger og motiver :)

      Slett
  2. Ojojoj sååå fine disse sidene ble! De passet PERFEKT til Alex sin dag! De boblet og var så flotte og perfekt pynt og koselig lesing til de fine bildene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Linn, ja jeg hadde gledet meg til å lage disse sidene, for jeg viste at My lill monster ville passe perfekt, jeg bare digger denne serien ♥

      Slett