mandag 1. september 2014

Gjestedesigner September

Hei, hei :) Jeg har blitt spurt om å være gjestedesigner her på denne supre bloggen.
Mitt navn er Brit Sviggum, og kommer fra Egersund i Rogaland.


Jeg er 42 år, er gift og har to barn. Jobber i fotobutikk, hvor vi også har en scrappeavdeling.
Så det passer meg utmerket :) :) :) 
Jeg er vel først og fremst scrapper, men synes lommescrapping er utrolig gøy.
Synes det er så greit at man kan kombinere vanlige layouter med lommescrapping
i albumene. Litt lettere å få med flere bilder da ;)
I scrappingen har jeg en egen stil hvor jeg alltid klipper ut motivene
mine, og lager nye scener til dem. Har ikke helt funnet en spesiell stil innen
lommescrapping, men liker å prøve litt forskjellig.

Jeg har laget en side hvor jeg har brukt akvarell blyanter,som jeg skal vise frem i dag.
Har også fått i oppdrag å komme opp med en liten utfordring til dere.
Så månedens gjesteutfordring er:
Lag en enkel eller dobbel side hvor dere bruker en form for maling/gelatos/spray/fargestifter e.l.

Premien er sponset av Fotohuset Egersund (hvor jeg jobber).
Vi har også en Facebook side.


Og dette er hva dere kan vinne:


 Her er mitt bidrag:
Jeg har brukt bunnen på en limflaske til å tegne rundt for å få sirklene ;)
Tegnet som sagt med akvarell fargeblyanter, og brukte vannpensel etterpå for å "dra" 
fargen litt utover. Eller lage litt mykere linjer, på en måte.

Har ellers pyntet med Washi tape, stempel, enamel dots og transparent doilies.

Håper mange slenger seg på utfordringen. Gleder meg til å se ! :)

Vi i teamet har prøvd oss på denne utfordringen vi å, her kommer vår tolkning.

Jorunn
Jeg har brukt Gelatos.


Randi
Randi har brukt Gelatos og hvit/sort Gesso.


Linda har brukt gelatos og gesso, og litt spray.

Lene har brukt Distress Stains og diverse mister



Konkurransen varer fra den 1 September til den 28 september kl 2355. Lykke til ♥
Da har vi fått vårt  første bidrag på mail i fra Stine Alve













2 kommentarer: