torsdag 3. mars 2016

Perler og pinterest

Hei, i dag vil jeg vise dere en side jeg har laget med bilder av hobbyen til meg og ungene...
Perling, husker da jeg var lita så var det ofte bare farger satt i tillfeldige mønstre, eller i mønstre for de som ville..

I dag har man internett, og ikke minst Pinterest, så det er jo en hel verden med oppskrifter med ting man kan lage med perler...

Ungene har fått sin egen vegg så om du vil se hva de pinner så kan du se her.

Siden min er egentlig inndelt i 6 lommer i 4x6, men siden jeg hadde perlet ett kort i 3x4 så delte jeg den ene lommen med fusetoolen.

Jeg har også brukt Minc'en min å laget overskriften Perler & pinterest.
Hvis du er intr i mer info om Minc så kan du se på denne gruppen.
Eller kommenter her i denne tråden.




Jeg brukte  overhead-plast til å lage overskriften, slik ser det ut før det havnet oppå ett PL kort:


                                Mitt perlet 3x4 kort, har fått ett enamel gullhjerte, siden de blanke perlene ikke kommer så godt fram.



<3

Siden perlekortet mitt er litt tykkere enn vanlig kort, har jeg brukt fusetoolen å lukket lommen slik at alt holder seg på plass.

Har du brukt hamaperler til lommescrapping før?

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar