mandag 21. mars 2016

Vi ønsker velkommen til Marit.

Hei. For en tid tilbake hadde vi gående en DT-call her i bloggen. Og vi er så heldige å fått med oss 3 nye i teamet vårt. Sist men ikke minst, har vi også fått med oss Marit Staaf.





Dette skriver Marit om seg selv:

Hej!
Mitt namn är Marit Staaf  
Jag är 42 år gammal, gift och inga barn och bor i villa i det lilla samhället Habo utanför Jönköping i Sverige. 
Jag har hållit på med scrapbooking sedan 2010. I början gjorde jag mycket LO:s och kort. Våren 2014 började jag med Project Life. Det passade mig som gillar att fotografera mycket och som är lite av ett ”dokumentationsfreak” och vill gärna skriva ner vad som hänt.
Jag älskar att resa. Det blir både resor med flyg, gillar både sol&bad och skidåkning. Men vi har även en husbil som vi gör både långa och korta resor med.

Jag gör inte PL veckovis utan det blir mycket bilder från resor, utflykter och speciella händelser. Allt från skogsutflykter till arbete i trädgården till upplevelser på resor.
Eftersom jag inte gillar min egen handstil gör jag oftast min journaling med skrivmaskin eller låter min Silhouette Camoe får skriva.
Jag använder både färdiga kort från kit och gör helt egna från mönstrade papper eller vita baskort. Dekorationerna kan variera, ibland är de handgjorda, ibland köpta. Jag gillar att jobba med olika stämplar som bakgrund eller med speciella texter som passar uppslaget.
Det viktigaste för mig är att få ett uppslag som har harmoni och där foton, papper och dekorationer passar ihop.
Jag använder mig av album i storleken 12*12 och varierar sedan fickor efter bilderna och vad jag vill få med.

Min blogg finner dere her: http://maritsmemories.blogspot.no/

Og her har Marit litt inspirasjon.




Vi ønsker Marit hjertelig velkommen hit til oss :-) 

Teamet.

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för din kommentar i min blogg; jag blev lite överraskad för jag hade glömt att du hade börjat där och 2¨årsjubileet hade väl redan planerats när du kom in i bilden så jag hade inte varit och kollat på dina inlägg tidigare!
    Charlotta / La Vikinga

    SvarSlett