fredag 3. juni 2016

Byttekit fra Linola til Elisabeth

Hei. Vi i designteamet hos Project life i Norge, holder på med å vise frem våre byttekit, og hva vi har laget av de. I dag er det min tur til å vise frem mitt bytte kit. Dette kitet fikk jeg fra Linola.



Jeg har filmet innholdet i kitet:-) 



Så var det på tide og begynne lage noe. Det var for meg en liten utfordring med å bruke stoff, jeg er jo sydame, så det burde jo ha hvert gjort for lenge siden. Men sånn har det ikke blitt. Så det var selvfølgelig stoffet jeg måtte bruke, selv om der også var litt papir med i kitet.
Og sånn ble da min første side seendes ut :-) Bilda til begge sidene er fra en fjelltur i 2014.


Det ble litt frem og tilbake med stoff og papir, da stoffet ble så mørkt. 
Men med litt gesso og pynt så kom det seg.
Brukte også ene frimerket fra pakken. det heter jo skrap booking :-)


Jeg digget selvfølgelig all blingen i form av paljetter som kom med kitet. 
Så de måtte jeg bare bruke.




Min neste side ble med brusho og sjablong.





Her brukte jeg også noen av papira som var med. 


I tillegg til det som var med i kitet, har jeg brukt Modeling paste, sjablong dies, og brusho

Det var det jeg laget av mitt bytte kit. 
Har mye mer igjen så kanskje plutselig så kommer der noen flere sider med resten. 
Må selvfølgelig også få takke Linola for den flotte utfordringa dette kitet var.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar