torsdag 30. juni 2016

Uke for uke fra 2015

Hei. I dag har jeg en ny uke som jeg har scrappet. Denne gangen er jeg kommet til uke 26, i 2015. Ja det går litt tregt, men bedre sent enn aldri :-)



Denne uken var det blant annet sankthans feiring som sto for tur.
Kjekk samling med naboer og venner.


Jeg har brukt pl-kort fra Snap. 
Så friske og fine farger og kort i mange forskjellige størrelser.


Vi var også på photo shoot til borgundgavlen. Grunnen! 
Jeg trengte noen bilder til en utfordring her hos PLIN Så da ble det ut på tur:-)




En ganske enkelt pyntet uke, men veldig mange bilder. 
Jeg er nok ikke så flink til å skrive journaling, som jeg burde, 
men bruker heller små tekster og ord, som en liten forklaring.


Syns det er gøy og blande norsk og engelsk tekst.


Det var min inspirasjon for denne gangen. Vi sees snart igjen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar