fredag 2. juni 2017

Byttekit från Gunilla till Anna

Vi i teamet har skickat scrapbookingkit till varandra. Alla har komponerat ihop ett kit hemma av de scrapsakerna man har, ett kit som ska representerar vår egen stil. Sen har vi bytt kitet med någon annan i teamet. Detta har vi även gjort tidigare år och ni hittar de sidorna under etiketten: Byttekit
Här är årets olika kit:

Idag är det min tur att visa det fina kitet som jag har fått av Gunilla. Härliga färger och dekorationer som jag inte använder annars. En riktigt rolig utmaning, det gillar jag!


Det här att göra egna PL-kort är alltid roligt! Ser ni att jag använt en epoxy på siffran 1?

Här har jag använt mig av en overlay. Inget jag brukar använda men vad snyggt det blir!

Ord som är utskrivna från datorn på ett transparent papper. Kul idé!

Det här att få skrivmaskinen att skriva på raderna... 

Alva fick ett uppdrag att fota ett träd i skolan

Den här fina raden är av washitejp och ett ditsatt hjärta. 


Söt liten nyckelpiga av trä


Så här blev alltså mitt uppslag. Jag kan verkligen rekommendera att byta kit med någon annan! Gör det du också! Nästa vecka får ni se vad de andra i designteamet har hittat på med sina kit.

Scraphälsningar från Sverige
Anna 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar