torsdag 29. juni 2017

Finst ikkje dårlig vær....

Finst ikkje dårlig vær, bare dårlig klær sies det... Men eg veit no ikkje heilt om eg er så enig, det har jammen vært dårlig sommervær i juni. Det er jo lov å håpe om at det no har snudd!

Sida eg vil vise dere i dag, er absolutt ei side om vær og kor kjekt det egentlig kan være med regn og sølepytter. Selv om bildene er tatt på ei årstid der vi ønsker snø, så var det altså regn.

Etter byttekitet som eg fikk fra Linda, så har eg fått sansen for å klippe detaljer fra kort å bruke som pynt. På denne sida her er ordet Fun, paraplyen og støvelen klipt ut fra ulike kort.



Ellers er eg komt inn i et spor igjen som syns det er vanskelig å pynte, føle eg kunne tatt på meir men det "vil ikkje". Eg har brukt noen klistermerker fra Papirdesign med teksten Regnværsdag og Det finnes ikke dårlig vær... I tillegg så har eg tatt noen gjennomsiktige klistermerke som passer ypperlig til temaet.




Då gjenstår det å ønsker dere en fantastisk sommer, kos dere og ta mange bilder :-)

Klem DT Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar