søndag 24. mars 2019

Använt mitt titelkort från Instagram-tävlingen

Hej!


I början av månaden hade vi en tävling på Instagram med en moodboard att använda för att skapa ett titelkort. Mitt kort såg ut så här:




Nu är hela sidan klar - om fenomenet Tallriksis som jag aldrig sett eller upplevt tidigare. 

Några detaljbilder där man ser dekorationerna som är stickers... Den stora blå swirlen är av chipboard men jag har delat på lagren och tagit bort så den inte är så tjock att ha i fickan. *tips*





Fåglarna vet jag inte märke på, snöflingorna är från Panduro (något år sen). Jag har använt Stickles glitterlim för att blinga till swirlen för att matcha snöflingorna.

Jag påminner om vår jublileumstävling!!! Du har väl inte missat att blogg fyller 5 år?!
Min moodboard ser ut så här om du har lust att tolka just den, du kan välja vilken du vill - eller rent av allihop!!!! Härliga priser/premier att vinna!


Ser fram emot att se vad du inspireras av!

Trevlig Söndag, Kramiz Kada


1 kommentar: