onsdag 11. mars 2020

A-B-C

Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som skal inspirere litt. I 2019 fotografterte jeg Januar etter Alfabetet. Etter Gunillas i teamet sitt forslag. Bilder fikk jeg tatt, men har ikke fått laget noen særlige sider ennå. Men nå har jeg begynt å være kreativ med 2019 albumet.

A-D har jeg allerede fått inn i albumen. Så i dag blir det E-L som står i fokus

Bokstavene jeg har brukt er grungeboard fra Tim Holtz. 
Bruker samme designet igjennom hele alfabetet. Men dekorerer de forskjellig fra side til side. 
E-H har jeg brukt Distress oxide på. Bare svertet de med den uten bruk av vann.
Brukt 2 forskjellige farger for å få litt brytninger.



Neste side er I-L

Her brukte jeg sprayer på bokstavene og også litt voks for å fremheve mønsteret i bokstavene.


Sidene er ellers enkle og det er bokstavene og bildene som er i fokus. Men har forsøkt å dokumentere litt innimellom. Selv om det ikke er min sterke side.

Takk for meg, vi sees plutselig igjen:-)
Klem DT-Elisabeth 




1 kommentar:

  1. Åhhh, takk for tips :) Disse har jeg også....og vet jo egentlig ikke hva jeg skal bruke de til....hihi :)
    Kjempefine sider..og bokstavene var virkelig flotte...herlige farger :)

    SvarSlett