søndag 1. mars 2020

Ski tur - DT Jeanette


I år har vi hatt samme turen som vi alltid pleier å ha på vinteren, og da fikk vi allefall en god gå tur ut på ski med klar blå himmel og nydelig sol.
Jeg fant fram gamle kolleksjoner fra papirdesign som jeg brukte som hjemmelagde project life kort og fylte de med både skrift og klistremerker.

Men dere ser kanskje den vakre jenta i blått midt i layouten, det ble jeg så fornøyd med at dere aner ikke.. Min venninne Solveig hadde nemlig litt ekstra tidsrom på treffet så jeg spurte henne veldig pent om hun kunne lage en i blått til meg til å ha på denne layouten, hun har brukt distress tusjer og vannpensel.



Snø fnuggen som henger nederst i bilde er faktisk fra julekalenderen fra Solveig den også, de henger egentlig på en snor som jeg klipte opp, for mer tips om disse se på layouten som ligger ute på bloggen min : Papirhjorne

Håper dere likte layouten jeg ville dele med dere! Følg med videre utover våren for mer god saker fra både den ene og den andre her på bloggen!

DT - Jeanette

3 kommentarer: