søndag 11. juli 2021

Sommar vid Göta kanal

 Hej,

idag är det jag, DT-Pernilla, som visar PL-inspiration här på bloggen. Detta uppslag kommer att hamna i min pärm där jag gör PL för resor. Det är foton från Askevik och Sjötorp med Göta kanal som jag dokumenterat.


PL-fickan är från WRMK och passar utmärkt när man har både stående och liggande foton. Det är ett litet gissel när man som jag blandar både stående och liggande format en hel del och inte bestämt en och samma struktur att följa. Det leder till att det kan gå en del tid att hitta rätt eller tillräckligt bra PL-ficka..😏. 

Jag har valt vitt på bakgrundskorten och stämplat en egen bakgrund istället som matchar i färgerna, bla det blå i fotona och enameldots i orange för att fånga upp färgerna i solnedgången.



Titelkortet med en egenstämplad bakgrund, washitape och en variant av Thickers till titeln.



Utstansade cirklar och enameldots till dekorationer. 



Utstansade vimplar (die-set fr Nellie Snellen) och stämplad text.






Baksidan där resan fortsätter med bilder från vackra Göta kanal vid Sjötorp, rekommenderar ett besök dit om du inte varit där. 


Dekorationerna är samma typ som framsidan och följer hela resan.



och min lilla guldklimp som ligger och håller koll i skuggan en varm dag.

Tack för titten och önskar dig en fin dag!

/Pernilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar