søndag 18. juli 2021

Sommerferie

I dag er det eg, DT-Annelen som skal vise litt inspirasjon. I dag er det ei sommerside fra Roma turen vår i 2016, og tenkte det kunne passe med ei ferieside i disse ferietider :) 

Bildene i dag er i fra Vatikanstaten, lura på kor mange bilder vi tok der, er mange fleir å lage albumsider av.




Når vi er på tur kjøper vi ofte litt småstæsj fra plassane vi er på, då legger eg det ofte i ein pose, der alt fra turen ligger, som billetter, kart osv. Eg huska eg hadde ein slik pose etter Romaturen og, men huska ikkje ka som låg oppi den. Men der fant eg jammen eit klistermerke som vi kjøpte når vi var i Vatikanstaten, så det måtte eg jo bruke på denne PL-sida :)

Det var det eg hadde for i dag, øsnker alle ein fortsatt fin sommer

Klem DT-Annelen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar