søndag 3. oktober 2021

Att njuta av ögonblicken…

 Hej på er!

Idag är det DT-Pernilla som kommer att visa lite inspirationsuppslag. Det är från augusti ett annat år där det var fina dagar och bjöd in till både soliga dagar och kvällsdopp. Det gäller att krama ur det sista av sommaren även i slutet på augusti och efter semestern när jobbet satt i gång. Det är man glad för när man kommer in i höstmånaderna 😉

På ena sidan har jag använt bakgrundspapper med ”träkänsla” från ett paperpad från Marianne design. Tycker detta utseende på papper passar så bra med foton på hav, bryggor mm. Hade flera mindre foton som skulle få plats och utifrån den plastficka jag valde så satte jag ihop två mindre foton på samma papper. Gillar att skriva dit orten redan på fotot i telefonen som här: Skärhamn. Då brukar jag använda appen instaplace eller instaweather beroende på vilken info jag vill ha.

På denna sida återkommer träpappret och även ett PLkort från Heidi Swapps kit gold foil. 









Använt liknande dekorationer på båda sidor: vimplar och stickers i matchande färger.

Det var allt för mig denna gång! 
Önskar er en fin dag!

// Pernilla @pillanspyssel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar