søndag 10. oktober 2021

Leirvassbu

Heisann, idag er det eg, DT-Annelen som skal komme med litt inspirasjon. Eg fortsetter med ei side frå ferien 2021.

Teltlivet er koselig for ein liten periode, men natta ved Leirvassbu blei ein veldig kald fornøyelse :)


Her har eg brukt kartong og eit  gammalt mønsterark fra We R Memory Keepers




Eg har og brukt klistermerke frå Imaginisce, som eg tilfeldigvis fant når eg dreiv og rydda. Og eg tenkte med ein gong at desse må eg bruke på nokre turbilder :) Alfabet er i frå American crafts


Det kan jammen lages masse god mat på primus, denne dagen blei det cheesburger. Og når man først er på Lom, ja då må man jo innom Bakeriet og kjøpe boller, så det blei forretten vår.

Det var det eg hadde for i dag
Ønsker dere ein flott dag :)

DT-Annelen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar