søndag 12. februar 2023

En vintrig februarisida med LO och puffy-hjärtan

 Hej DT-Gunilla här,

Nu är vi inne i februari, och för två vintrar sen var det MASSOR av snö, så jag tog massor av foton (på vår hund mestadels) och gjorde några sidor i mitt PL-album som gick i färgerna ljusblått, beige och rosa.


Sidan till vänster var faktiskt en LO, och eftersom jag klippt ut tass-avtryck med min Silhouette så har jag en LO även på baksidan av denna.


Även det svarta hjärtat är utskuret från Silhouetten.

Det här var första veckan i februari, så jag inledde med en smal plastficka där jag satte 3 enkla 4x4 kort med en varsin kork-bokstav på.


På baksidan av den här smala plastfickan satte jag in de foton som inte fick plats på min huvudsida för veckan (som kommer längre ned). 


Jag har skrivit texten på min skrivmaskin och dekorerat med rosa puffy-stickers från Ali Edwards:



och sen har vi själva huvudsidan för veckan.


Även här har jag fortsatt upprepa puffystickers. 


Jag sätter gärna dekorationer i skarven mellan den skrivna texten och fotot, så man ser att text och foto hänger ihop. 


Jag hade ett foto som inte fick plats och satte dit en flip-up. På framsidan ser man att det kommer 2 skidåkare långt borta, och viker man upp "flip-upen" ser man skidåkarna på nära håll (mina grannar).



Tack för titten och välkommen att följa oss på instagram:
@projectlifeinorden

och mitt privata @gunilla_pysslar

DT-Gunilla






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar