søndag 19. november 2023

Samme bildeserien, forskjellige sider og uttrykk

 Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som har bloggen. 
Jeg holder fremdeles på med 2017, men det går sakte men sikkert mot høst og vinter både i albumene og i virkeligheten. Den første frostnatten har både kommet og gått og vinterskoene er kommet på bilen.

I dag tar jeg ett lite steg tilbake til sommeren 2017. Jeg lager albumsider både til meg selv, og også til min sønn. Så da blir det ofte samme bilde-seriene som skal scrappes til de forskjellige albuma. I dag tenkte jeg og vise frem noen av de sidene som er i begge albumene. Jeg er veldig opptatt av at bildene skal scrappes forskjellig, sånn at de aldri blir like.



Denne første siden er en side til min sønn. 
Her har jeg brukt noen pl-kort og bling i forskjellige farger, samt laget vimpler av vellum, 
som jeg der igjen har satt tekst på. 
Familietid er tekster jeg har kjøpt ferdig, 
som er kuttet ut i finer og farget med oxide stempelbute 
i samme fargene som isen til guttungen.


Denne siden er den samme bildeserien, 
men har fått ett annet utrykk både i form av annen lomme, 
og pl-kort. På denne har jeg også  brukt mer stickerser. 
Denne siden skal inn i mitt eget album.

Hvilken av de likte du best?

*




Bildene over er fra neste bildeserie. Dette er også bilder til mitt album.
Denne gangen ble det en dobbelside.
Masse fine bilder og herlig familieidyll. 
Her prøvde jeg og få frem familieidyllen, sommerfølelsen 
og kjærligheten til hverandre.


Her ble det også 2 sider til guttungen, men nå med helt forskjellige bilder. 
Bildene er tatt i samme tidsrom. 
Siden over viser familieidyllen , sommer og kjærlighet, 
men med andre farger og annet oppsett.

Siden under...


... Er fra samme dag og bildeserie, men her har jeg tatt en litt annen vinkling. 
Jeg ville fokusere på båndet mellom far og sønn. 
Det er også en måte og støtte og oppfordre guttungen på.
 Han kan få til det han vil, så lenge han følger sine drømmer. 
Håper han en dag, etter min tid, kan se tilbake på sidene 
og vite at jeg støtter han uansett hvor og hva.
Han er GOD NOK!

Hvilken sider syns du var finest?

*

Det var litt lett blanding fra meg i dag.
Håper jeg kunne inspirere med noe.

Husk dere er alle GOD NOK som dere er!
Ønsker dere en fantastisk flott dag.

Følg meg gjerne på min fb-side: Elisabeths scrappehjørne


DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar