søndag 14. januar 2024

Grimaser til å bli glad av!

 Hei. DT-Elisabeth her. 

Ute er det vinter med regn og sludd, så da syns jeg det er godt og finne frem noen sommerlige bilder, mens jeg drømmer om våren og finere vær.

Så i dag vil jeg vise dere en side jeg laget med en morsom bildeserie av guttungen. 
Han elsker og lage grimaser og gjør seg til foran kamera.
Og vi digger at han er seg selv og får oss til å le.


Jeg har brukt ett helt mønsterark til denne siden, da jeg skjærte litt ned på alle bildene, 
sånn at jeg kunne få en liten kant av mønsterpapiret rundt hvert bilde. 
Alle mønterpapir-kortene er svertet med distress ink, vintage photo


Klippet ut noen fugler fra papirserien og limte de på med 3D-puter. 
Ark serien jeg har brukt heter Afternoon sky fra Scrap and me.
De har utrolig mange nydelige serier med papirer.

Teksten kommer også fra klippearket sammen med fuglene.


Sirkelen er også fra klippearket, den har jeg satt på 3D-puter 
og lagt litt hvit sytråd under, for og skape litt liv. 
Pyntet siden med bling-piler og sommerfugler.

Det var det jeg hadde for denne gangen.

Gi ett smil til noen i dag.
Klem og smil fra meg til deg.

Følg meg gjerne på min fb-side: Elisabeths scrappehjørne

DT-Elisabeth Hatlen




3 kommentarer: