søndag 28. januar 2024

Good is enough med handskriven journaling

 Hej DT-Gunilla här, jag försöker jobba med att följa good is enough - dvs det behöver inte vara perfekt! Jag har därför skrivit för hand på den här journalingen samt använt gamla PL-kort. 

Här är en februari-sida och eftersom vinterfoton oftast är lite mörka så jag har piggat upp sidan med färger.


För att få lite upprepade detaljer har jag återanvänt gamla stickersark med bokstäver klistrat på labels-stickers, där varje bokstav står för vilken dag det är som "Söndag", "Fredag", "Måndag" och "Lördag" i nedan 3 foton.




Jag har även piggat upp en av dagarna (onsdag) genom att sätta dit passande verktygs-stickers till vår renovering vi höll på med.


Själva titelsidan var enkel:


och ett kort med journaling där vimpelbilden har fått styra färgerna och dekorationerna i detta uppslag.


Tack för titten! DT/Gunilla

Följ oss gärna på instagram @projectlifeinorden

(välkommen in på mitt konto också @gunilla_pysslar)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar