søndag 4. februar 2024

Søndagstur

Heisann, DT-Annelen her idag. Ute e det skikkelig ruskevær, blåser, regn/sludd, skikkelig surt. Så då drømmer eg meg tilbake til ein vårdag i fjor...

Når eg var liten kjørte vi ofte på søndagstur, dette blir det ikkje så mykje av i voksen alder... Men innimellom blir det ein koselig søndagstur på oss og. Er ein fin måte til å reise rundt på plasser som ikkje er så langt vekke og få litt lokale opplevelser. 

Denne dagen i april blei turen lagt til Askvoll, som er ca 1 time 50 minutter frå her vi bur, eg trur vi må innføre fleire søndagsturen. Man kan finne nokre fine perler man kanskje ikkje visste om 😍



Av og til tek eg bilder av alt mulig, denne gangen likte eg så godt benken dei hadde i Askvoll, som var av drivved, så den måtte jo bli med på sida.. 

Bokstavsn eg har brukt er frå eit resteark og stempelet av bilen er ifrå Whimsy stamps. Synst det stemplet passa til ein liten roadtrip... 


Det var det eg hadde for idag, håper alle har det bra og ha ein nydelig søndag. 

DT-Annelen 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar