søndag 11. februar 2024

Att längta efter sol, SUP och mitt hjärta

Hej,

I dag är det är jag, DT-Pernilla, som kommer visa ett uppslag med Project Life. Det har varit ett uppehåll för min del med skapande med foton men jag försöker komma igång igen. Ni som hängt här innan (eller följer mig på insta) vet ju att vår Milou är ett flitigt motiv på mina bilder. Vår älskade Milou fick somna in för en kort tid sedan efter 16 år… och efter det har det varit en kamp att försöka pyssla med foton och bli påmind om en ny vardag.

Men nu till mitt uppslag - denna period på året är det stort längt till sommaren minst sagt. Så uppslaget idag blir från tidigare sensommar där det var en riktig fin kväll för SUP så får jag försöka njuta lite i ”förväg” till vår och sommar.

Jag har använt en plastficka från WeR och mönsterpapper är från Craft Consortium (älskar deras block!)


Dekorationer blev enameldots, clearstamp-texter och utstansade cirklar.


Mitt älskade hjärta 💗
Helt klart en utmaning att arbeta med dessa foton och försöka fokusera på fina minnen och inte låta bottenlösa sorgen även ta över i mitt skapande.


Här är lite av det material jag använt till uppslaget:



Det var allt för mig denna gång!

Ha en fin dag, 
DT-Pernilla

Missa inte vårt instakonto @projectlifeinorden
Du hittar mitt egna pysselkonto på @pillanspyssel på instagram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar