søndag 21. april 2024

Miniatyr tog bane

 Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth, som har bloggen. 
Jeg har i dag laget en side fra påsken 2017. Ja, jeg er fremdeles langt bakpå med mine album, og har egentlig forsonet meg med det. Barna vokser til og vil helst ikke være med på bilder lengre. Så da er det ikke så ofte det blir tatt bilder lengre. Kun ved spesielle begivenheter og reiser. Så jeg har troa på at jeg plutselig sitter her med ett ajourført liv i albumene. Det er i hvert fall lov og håpe ;-)  




Men tilbake til dagens side. Denne er som sagt fra påsken 2017 og vi var på tur til Fredrikstad og gamlebyen. Der kom vi over en visning med miniatyr tog og bygninger. Veldig kjekt for guttungen som elsket alt med hjul på og spesielt tog. Det var til og med tog som gikk under oss i gulvet.



Siden er veldig enkelt laget, og kun pyntet med motiver jeg har klippet ut fra diverse ark og litt tekst.
Prøver av og til og lage sider uten bling eller dotter på. Da dette alltid går igjen hos meg. Så veldig fornøyd med at jeg har klart å lage en side uten i dag.

Snart kommer sommeren og den fineste tiden. Nyt den
DT Elisabeth



Følg oss gjerne på instagram: @projectlifeinorden
Eller meg på Facebook på Elisabeth's scrappehjørne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar