søndag 4. august 2024

En sida utan "journaling"

Hej!
DT-Marit här. Hoppas ni alla njuter av sommaren vare sig ni är igång och jobbar igen eller har semester. Själv hade jag tidig semester och har nu jobbat i 3 veckor.
Massor av foten från sommarens resa men än har jag inte tagit mig in i pysselrummet utan försöker njuta av det härliga vädret.

Så idag bjuder jag på en sida jag gjorde strax innan min semester. Sidan innehåller ingen text, eller "journaling" eller vad man ska kalla det. Det är lite ovanligt för mig. Men jag kände för att göra en utan det och sidorna både före och efter har det. Så den här fick bli utan.

Sidan visar en blandning av kvällsfoton från Prag. Jag valde att samla alla kvällsfoton på en sida för jag tyckte det blev mer effektfullt så. Då flera detaljer i fotona gick i turkos valde jag att fortsätta utveckla den färgen.

På mitt filler card har jag använd papper från blocket Man´s World från Craft & You (se bild nedan). Jag har använt det blocket till flera av sidorna i från Prag och det hade dessutom lite turkos i sig. Tycker också att det rustika mönstret passade motiven på fotona.
Jag har stansat ut texten Explore samt den lilla söta die:en "Papperslapp" från Gummiapan. Stämplade en text och fäste med häftapparat.

Die:en "Papperslappen" fick vara med på flera ställen på min sida. Både med och utan stämplad text.

Här är blocket jag använt papper ifrån.

Blocket Man´s World från Craft & You

Det var allt för den här gången. Fortsätt njuta av sommaren så återkommer jag senare i höst och visar uppslag från min sommar. 

/DT-Marit 

Följ oss på Instagram: @projectlifeinorden eller mig på @marit_pysslar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar