søndag 11. august 2024

Maling på Pl-side

Hei, i dag er det jeg DT-Elisabeth som vil vise dere en side jeg har laget. I sommer har jeg fått meg nytt scrapperom og dette er den første siden jeg laget på mitt nye hobbyrom. Det er en fryd når alt er lett tilgjengelig og synlig. Det gjør prosessen så mye kjappere.

Siden jeg har laget ble relativt enkel. Ønsket at bildene skulle være i fokus. Jeg satt på mitt nye rom og tittet i hyllene. Hva kan jeg bruke nå!  


Valget falt på noen bokser med maling. Turkis og kobber, perfekt match med fargene på bildene. Brukte kun fingeren til å dabbe litt maling på noen av bildene, på den måten fikk jeg også tatt bort litt av alt det sorte som var på noen bilder, og tilført litt farge. 


Rev opp litt washitape på langs og festet på og litt tekst Stickers. En side uten bling/dotter er veldig uvanlig til meg å vær. Men denne siden ble bra nok uten syns jeg. Malingen gjorde susen. 




Etter en periode med litt tørke og lite innspirasjon til scrapping, var det godt og komme igang igjen!

Det var alt fra meg for denne gangen.

Klem DT-Elisabeth 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar